2010. szeptember 22., szerda

Egyszer minden összejön,a jószerencse rám köszön.Összes részlet mind összeáll...a jó út ránk talál.

Halihó:) hű elég vicces hét...hétfőn haza küldtek suliból...azóta itthon vagyok és beteg vagyok...de holnap már megyek suliba elvileg bár az előbb még úgy éreztem magam hogy majd meg halok,de nem baj..:) Szóval erről a hétről suliról ennyi. azt hiszem...:) előző héten csupa vicces dolgok... minden nap történik valami érdekes és vicces.xD lehetetlen lenne ezt leírni.:) Hétvégén Bokodon voltam. Tök jól elvoltunk.Oroszba biliárd,csocsó,kaja,pia meg kosár.:) Majd ismétlés is lesz valamelyik hétvégén amint helyre jövök :) (remélem:)) Nagyon nincs hangulatom most ide írogatni. de eszembe jutott hogy van egy blogom amire régen írtam . :) bocsíí eddig nem sikerült betartani azt hogy majd szeptembertől újra blog lesz.:) de rajta vagyok.Majd lesznek újitások ismét.:) történetek.vicces storyk. depis napok. zeneszöveges bejegyzések stb. :) de mára ennyi:) jók legyetek . puussz :) jóééjt:)




Csak egyszer sírnál úgy, ahogy én érted, csak egyszer éreznéd, amit én érzek, csak egyszer látnád, a könnyet arcomon, s megtudnád milyen, az igazi fájdalom...
:\

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Copyright © x) ♥Melinda's secret life ♥. All rights reserved.
Blogger template created by Templates Block | Start My Salary
Designed by Santhosh