2010. szeptember 7., kedd

kedd.kedd.kedd.kedd. utáloooom :\

jeeee... Szeptember van, elkezdődött a suli és szörnyen szar.

A mi nap konkrétan a földrajz órával nem is volt bajom...még a tesivel se mert az orvosiba voltam a papírjaimat intézni.Szünetben felhívtam Gábort :) már hiányzotta hangja és hogy beszéljek vele.De az órákra vissza térve matek az már elég vicces volt a Tanárnővel XD bár értettem amit magyarázott szóval ez nem rossz eddig... :) utána kémia,a Tanár úr kicsit elfeledkezett arról hogy velünk lenne órája de sikerült bejönnie és beszélgetnünk a nagy semmiről... hiszen első kémia óra :) az első órán Tanárok még nem szigorúak . Na de a két dupla magyar az már elég kaki volt.Az első nem volt szörnyű mert beszélgettünk ofő órát tartottunk,de a másodikon dolgozat az első tételből hát vicces volt amiket leírtam de azért szerintem a hármas megvan.Csak rosszabb ne legyen.Angolon pedig punnyadás volt (szavak,igeidők stb.). Aztán végre haza jöttem a börtönből...^.^ Holnap pedig szerda és elő kéne szednem spanyolból a preterito perfecto-t.És kivételesen másra nem is kell tanulni. Azt hiszem :) a spanyolhoz meg még kedvem is van átnézni :) De nem tudom lustának érzem magam hogy elő keressem ha meglenne akkor biztos olvasgatnám és tanulnám. De így hogy megkeressem,háát nem tudom. Tegnapi napom se volt egy rossz nap. Tesi óra volt a legjobb.Misibával sokat futottunk izomlázam is lett és persze az óra utolsó 2 percében kislabda dobásnál sikerült eltalálnia a Zsuzsinak szóval újra baleset ért,REMEK.Kezdem azt mint tavaly.És elintéztem hogy ismét tesizhessek bár kaptam felmentést a hosszan tartó futás alól a térdem miatt.De azért még kapok egy papírt hogy a gyógytesis szülőire menjenek be faterék hát ezen kiborultam.És szörnyű az óra rendem is 3* van 6 órám és 2* 7 :) ami annyira nem is rossz de ahogy beosztották hát elég trágya...Ja és még hozzá jön az ECDL amit remélem nem pénteki napra tesznek be. Egyébként a hétvégém jó volt mert itt volt Gábor.Viszont bátyám meg költözött Kecskemétre :\ de most hétvégén megint jön Gábor elvileg :) szóval most is jó lesz minden.Még az időjárással vannak gondjaim elég lehangoló ez az eső már megint. De most, hogy kihisztiztem magam, bevágódom a tévé elé beteszek valami dvd-t,spanyolt tanulok.Majd fürdés,pókerezek online :) aztán majd egyszer alszok :)

Jók legyetek : ) Pusziiii Pááááá :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Copyright © x) ♥Melinda's secret life ♥. All rights reserved.
Blogger template created by Templates Block | Start My Salary
Designed by Santhosh